YES!

Jag fick en vippbräda från pappa och jag fick tre hopphinder, ett däckhinder, ett slalomset (har redan ett) , en skylt där det står: UTE MED HUNDEN, och ett presentkort på trehundra kr från mamma! Från farmor och farfar fick jag en stoor 3D tavla med en varg/hund i som rör sig och trehundra kr... Från Isabelle fick jag presentkort till Arken zoo på etthundra femtio kr. Från mammas kompis fick jag trehundra kr. Mormor och morfar var med i mammas present och jag fick etthundra femtio kr. VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!!!<3 PS. Jag discobowlade med mamma, mammas kompis och Isabelle, På lördag ska jag till GMBK med Isabelle pappa och Isabelles hund Maya, hoppas vi får träffa någon från GHU som gillar agility! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0