OM MIN KORV

Hon heter Bomba och är född den 12 november 1998. När hon var valp hette hon If he moves kill him alltså på svenska Om han rör sig döda honom. Knäppt eller hur!!???? Hon är 13 år men as pigg och godis tiggare!!!! Hon är svart men hon har en vit fläck på bröstet hon har även lite bruna ränder. Hon har Discolusi i knäskålen ibland kommer gamla tanter fram till mig och min kompis Isabelle och säger : -Hon HAR ont i benet!(tanten) -Nej hon har discolusi hon har inte ont!!! (jag) -JO!!! säger hon argt. -DET SER JAG JU!!! Jag säger: hon har inte ont! bestämt och går vidare! HON KAN JU INTE VETA!!! WHAT EVER!!! Hon är en Engelsk staffordshire bullterrier och hon går väldigt bra med andra hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0